חלום המטבח מתגשם ב-DCITY

עפר גדנקן No Comments on חלום המטבח מתגשם ב-DCITY

מטבח חדש ומושלם הוא חלום של כולם. מלבד הפרקטיקה, אנחנו פשוט רוצים מטבח יפהפה שנהנה להיכנס אליו כל בוקר ונארח בו בכבוד. עיר העיצוב של ישראל, DCITY, הממוקמת במישור אדומים, מגשימה לכם עכשיו את חלום המטבח החדש במחירים שוברי שוק שלא נראו כמותם ובמרחק שעת נסיעה מהמרכז.

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המתחם לעיצוב הבית, המכיל מעל 200 מותגים מתחום העיצוב, שלאחרונה הושק בו אולם התצוגה החדש של MODY מטבחים. מהחברות המובילות בתחום עיצוב הבית בישראל מעל 50 שנה מהווה בית לכל מוצרי ה – end high לעיצוב הבית בקטגוריות כמו ריצוף וחיפוי, ארונות אמבטיה, כלים סניטריים ועוד. כעת הם מביאים את החזון גם לתחום המטבחים. עם אולם תצוגה שמציג חלל ענק ומרשים החולש על כ- 2500 מ"ר כשהחלל העצום מאפשר להציג בו זמנית מספר רב של מטבחים קומפלט, מאובזרים עד לפרט הקטן ביותר. המטבחים נבחרו בקפידה על ידי מעצבי הבית של MODY ובכולם ניכרת טביעת האצבע האיכותית שמאפיינת את המותג.

מטבח הוא השקעה חשובה לשנים קדימה וישנם אנשים שאינם מסתפקים בתוכנית משורטטת שלו, אלא דורשים ובצדק לראות במו עיניהם על מה הם משלמים. כיום הדבר אפשרי באמצעות מערכת VISION MODY – פיתוח ייחודי מבית MODY המשמשת כמערכת לבחירת מוצרי גמר לבית וממחישה כיצד ייראה המטבח העתידי שלכם והבית כולו וכמה זה יעלה. התהליך בפועל הוא שמזינים פנימה את תוכנית העיצוב או השיפוץ שתכנן האדריכל או מעצב הפנים, ובעזרת אלוגריתם משוכלל התוכנה יוצרת הדמיית 3D של המטבח על כל פרטיו מהגדול לקטן ביותר, עד לרמת סוג הידית. וזה לא נגמר רק במטבח, VISION MODY מסוגלת להראות בהדמיה את הבית כולו תוך שהיא משלבת אלמנטים של ריצוף, חיפוי, פרקטים, ברזים, כלים סניטריים ועוד.

חותכים את המחיר בשליש!

 כידוע, עלות ממוצעת של מטבח היום יכולה לנוע בין 60,000 ₪ ל-90,000 ₪ כאשר אם נצפין לרמת פרימיום מתוצרת איטלקית המחיר נוסק מעלה ויכול להגיע למאות אלפי שקלים. כאן בדיוק נכנסת שיטת התמחור של MODY בעיר העיצוב DCITY, עושה מהפכה וחותכת את המחירים בשליש ואפילו בחצי. בעזרת מערכת VISION MODY הלקוח מקבל מספר אלטרנטיבות המותאמות לתכנית המטבח שלו במחיר אטרקטיבי שנע בין 25000 ₪ ל-30000 . ₪ במחיר כזה כל בית בישראל יכול היום להרשות לעצמו להשתדרג למטבח איטלקי.

 



0 תגובות